Umorna sam, umorna...

27.04.2008.

Šutim, a puknula bih... Ima takvih perioda. Generalno gledajući nisu loši, ali iscrpljujući su do kraja. Kada nismo imali dijete, nisam poznavala umor i sada žalim za svako svoje ondašnje kukanje. Mogla sam spavati gdje i kako sam htjela, mogla sam se bućkati u kadi do mile volje, mogla sam izlaziti do sitnih sati, mogla sam imati ulickan stan (a nisam), mogla sam kuhati čak i ona jela koja se pripremaju duže od sat vremena, mogla sam prati suđe, a bez straha da će mali navaliti na suđericu, nisam vadila stvari ispod frižidera i ostalih teško dostupnih mjesta, mogla sam biti na wc-u koliko god sam dugo htjela, mogla sam pisati i čitati, mogla sam gledati filmove, otići u kino, kazalište...
Žalim li za tim periodom? U neku ruku da, a opet nikada ne bih vratila vrijeme... No, opako mi fali sna. Mali je opet odrađivao jasličke viroze u protekla dva tjedna, imala sam nekoliko neprospavanih noći. Pa mu sada rastu zubići, a i dalje ga mrcvari nekakav kašalj. Živčan je ko pas, a onda slijedi lančana reakcija jer i ja izgubim strpljenje, što on, naravno, osjeti, pa postane još gore. Muž mi je zatrpan poslom, pa od njega nemam gotovo nikakve koristi jer radi od jutra do mraka.
U cijelom tom turbulentnom razdoblju navršila sam 33. godine i užasava me to što se prije vremena osjećam istrošenom i gotovo starom. Bole me leđa, noga, premorena sam, često bezvoljna i razdražljiva. A mozak vapi za hranom, nekim hobijem kojeg bi radila iz svog gušta, kakvom opuštajućom knjigom, lepršavim, srcedrapateljnim filmićem... Kada? Gdje? Nema šanse uz ovakav tempo.
Hoću spavati, hoću sanjati lijepe snove kao nekada i više od svega, hoću vratiti optimizam. Umorna sam...

A to me sjetilo na moju omiljenu pjesmu - evo vam LINK na spot i tekst, pa uživajte...

Bring me to life
(evanescence)

How can you see into my eyes
Like open doors?
Lading you down into my core,
Where I've become so numb.

Without a soul,
My spirit's sleeping somewhere cold,
Until you find it there and lead it back
Home.

(Wake me up)
Wake me up inside.
(I can’t wake up)
Wake me up inside.
(Save me)
Call my name and save me from the dark.
(Wake me up)
Bid my blood to run.
(I can’t wake up)
Before I come undone.
(Save me)
Save me from the nothing I've become.

Now that I know what I'm without,
You can't just leave me.
Breathe into me and make me real.
Bring me to life.

(Wake me up)
Wake me up inside.
(I can’t wake up)
Wake me up inside.
(Save me)
Call my name and save me from the dark.
(Wake me up)
Bid my blood to run.
(I can’t wake up)
Before I come undone.
(Save me)
Save me from the nothing I've become.

Bring me to life.
(I've been living a lie.
There's nothing inside)
Bring me to life.

Frozen inside without your touch,
Without your love, darling.
Only you are the life among the dead.

(All of this sight,
I can't believe I couldn't see
Kept in the dark
but you were there in front of me)
I've been sleeping a 1000 years it seems.
I've got to open my eyes to everything.
(Without a thought
Without a voice
Without a soul
Don't let me die here.
There must be something more).
Bring me to life.

(Wake me up)
Wake me up inside.
(I can’t wake up)
Wake me up inside.
(Save me)
Call my name and save me from the dark.
(Wake me up)
Bid my blood to run.
(I can’t wake up)
Before I come undone.
(Save me)
Save me from the nothing I've become.

Bring me to life.
(I've been living a lie. There's nothing inside)
Bring me to life


PS. Moje raspoloženje ipak nije tragično kao tekst u pjesmi - samo se moram dobro naspavati i eto me opet budnom sretan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.